Caroline Tervoort

Chief People Officer bij KPMG

Wie bent u?

Mijn naam is Caroline Tervoort, ik ben getrouwd en heb twee zoons. Mijn carrière heeft zich grotendeels in het People domein afgespeeld, waarbij ik mijn vak zowel extern en intern heb uitgeoefend: als business consultant en als (internationale) Chief People Officer. Ik ben breed geïnteresseerd en laat me graag inspireren door andere perspectieven en beelden. Dat vind ik bijvoorbeeld terug in kunst & cultuur. Verder mag ik graag hardlopen, kickboksen en fitnessen om mijn energie te kanaliseren.

Wat heeft u met het thema People Development?

Onze medewerkers zijn de kern en kracht van ons bedrijf. We doen veel aan behoud en de ontwikkeling van talent. People Development is daarmee de basis van onze gehele organisatie. We investeren jaarlijks significant in onze opleidingsprogramma’s, variërend van leiderschapsontwikkeling tot professionele educatie. Als Chief People Officer ben ik verantwoordelijk voor het runnen van een geoliede organisatie, zodat onze medewerkers tijdens hun gehele employee journey bij ons de beste ervaring beleven. Zo hebben we onlangs een award gewonnen voor ons onboarding programma en de aandacht die we daarmee geven voor een goede start voor nieuwe medewerkers.

Tegelijkertijd ben ik verantwoordelijk voor de People strategie als geheel. En met de mens als kern en kracht van ons bedrijf, is dat ook meteen de basis voor ons succes als organisatie. People is niet weg te denken van de agenda van de Raad van Bestuur en is daarmee stevig verankerd op Board level. Zo kan ik impact maken op het grotere geheel en bijdragen aan het vergroten van de waarde van de organisatie. Learn for a lifetime is een belofte die dit goed onderstreept. Dit mogelijk maken, gaat verder dan alleen opleidingen. Het gaat in essentie om leiderschap: leiders die onze medewerkers zien in hun eigenheid en laten groeien en ontwikkelen door hen gericht ervaringen op te laten doen bij een diversiteit aan klanten, maar ook door het doen van (vrijwilligers) projecten, ervaringen in andere sectoren of zelfs landen. Onder het motto: We are the best place to grow. Ik ben ongelofelijk trots op de teams die dagelijks al hun energie en drive geven om dit waar te maken.

Menu